ljuger jag om dig.

orden och,
språket om henne, kan vi inte bara släppa sånt.
för jag är din nu och du är min nu och..
borde vi?
håll om mig.
gör mig värdig den älskares hand du har
allt du säger gör mig glad.
för du är lycka, skratt på samma gång.
få mig inte att falla så pladaskt.
men tankar svider vidare
och jag bara klipper pojkigare frisyrer och du bara tycker det är fint.
tycker du verkligen det?
eller ljuger du precis som alla andra, och skrattar på precis det där perfekta stället hela tiden,
eller är du bara så?
naturligt perfekt och oförlåtligt bra.

Kommentarer
Postat av: Tora

älskar hur du skriver baby! Du har ditt eget språk.. kanske tvingar dig att bidra till nättidningen någon gång C: <3

2011-01-27 @ 22:55:06
URL: http://sunwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0