så ta mig.

Jag vill skrika, hoppa, göra kullerbyttor, gå på lina.
Jag vill skratta och le, jubla och sträcka händerna hög i luften när alla ser.
Jag vill skrika, slåss, slänga saker kring mig och rymma långt bort.
Jag vill gråta och gny och vara ledsen i smyg.
-
Jag vill prata på rätt tillfällen men inte för mycket.
Men egentligen pratar jag jämt och aldrig på det rätta stället.
Skratta perfekt men inte för högt.
Även fast jag alltid skrattar för högt, och jag gillar det.
Le, åt allt som man borde le åt.
Le.
-
Jag vill ha en dröm.
Men drömmar är ju bara drömmar.
Och skulle det verkligen bli så..
Att du blir min och jag blir din och allt blir som det egentligen inte ska vara?
-
Men vad är det att vara perfekt och precis som alla andra?
så ta mig.

Kommentarer
Postat av: hanna

den bron är faktiskt skit fin! den på min blogg som det står kärlek och revolution på alltså:) och hon heter enya och är super fin hon med!:)



du är så gudomligt bra på att skriva älskling<3

2011-02-19 @ 13:24:28
URL: http://theviolethour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0