brevet till flickan.

håll om mig.
nyp mig i armen och säg att detta är äkta.
säg att jag får stanna.
säg att jag betyder för dig.
för bara du, bara du betyder så.
knacka mig i ryggen människa och säg att jag gör fel.
be folk berätta om mig.
berätta min historia som den ska berättas, för ingen berättar som du.
-
-
håll om mig.
bakom det ruskiga regnet.
med lukten av cigaretten.
för vet du, att bara du har sådan värme.
ta ledigt och kom.
fly med mig.
be en vän om ett farväl.
med avskrapat nagelack.
rödvinsläpparnas frosa.
-
-
håll om mig.
precis som för den du är.
som person jag lärde känna.
den som betyder så för mig.
och skulle jag berätta om en känsla skulle jag välja dig.
för du är den bästa känslan av alla.
be mig ta din hand och följa.
ge mig ett foto som jag kan bära med av dig.
glädje av tankar på dig.
-
-
håll om mig, för jag behöver de.

Kommentarer
Postat av: Hanna

pussfint, det är vad det är <3

2010-10-11 @ 20:33:28
URL: http://blackrainbow.blogg.se/
Postat av: matilda

finis!

2010-10-13 @ 17:06:38
URL: http://matildaaljungkvist.blogg.se/
Postat av: MOA

DU ÄR HIMLA FIN DU!

2010-10-19 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0